زمان مطالعه: 2 دقیقه

اقدامات لازم بعد از جراحی بزرگ کردن سینه

زمانی که جراحی بزرگ کردن سینه انجام می دهید، بعد از انتقال به قسمت ریکاوری، شما از نظر سلامت کلی بدن و پایدار بودن علائم حیاتی، تحت اقدامات لازم بعد از جراحی بزرگ کردن سینه÷  قرار خواهید گرفت.

به طور معمول چند ساعت پس از اتمام عمل جراحی پروتز سینه مرخص خواهید شد. قبل از ترخیص توصیه هایی را در مورد اقدامات لازم بعد از جراحی بزرگ کردن سینه ، رسیدگی به زخم ها ی سینه عمل شده ، داروهای مصرفی برای کاهش درد و عفونت دریافت خواهید کرد.

اقدامات لازم بعد از جراحی بزرگ کردن سینه

پس از ترخیص ممکن است تا حدی به علت اثرات داروهای بیهوشی، احساس سنگینی و گیجی کنید. ممکن است تهوع را تجربه کنید و بهتر است فردی مطمئن در روزهای اول بعد از عمل پروتز سینه در کنار شما حضور داشته باشد.

مطمئن باشید کسی که برای مراقبت از خودتان انتخاب کردید، بداند دقیقا در خصوص اقدامات لازم بعد از جراحی بزرگ کردن سینه چه کاری باید انجام داد. بهتراست در مشاوره قبل از عمل، این فرد را به همراه بیاورید.

پس از اتمام جراحی با صلاح دید پزشک خود می توانید راه رفتن را شروع کنید. مدت زمان شروع راه رفتن هر چه زودتر باشد،برای بیمار بهتر است زیرا موجب کاهش تورم وکم کردن احتمال تشکیل لخته در پاها می شود.

شاید بخواهید بدانید بهترین جراح سینه در تهران کدام پزشک است؟

در پاسخ به این سوال می توانید با مراجعه به سایت های معتبر و همچنین مراجعه به مراکز جراحی چند پزشک را انتخاب کنید و به مطب شان بروید و با دیدن نمونه کار هایشان یک جراح سینه خوب را برگزینید.

اقدامات لازم بعد از جراحی بزرگ کردن سینه که باید در منزل به آنها توجه نمایید

  • رژیم غذایی با مایعات شروع شود.
  • پرهیز از یبوست و کنترل کارکرد روده های تنبل شده به واسطه  داروی بیهوشی،با مصرف مایعات فراوان و میوه و سبزیجات تازه.
  • مصرف آناناس تازه برای جذب کبودی و تورم پس از عمل.
  • کاهش مصرف نمک برای حداقل ۲ هفته برای کاهش تورم و احتمال تجمع مایع.
  • پرهیز از مصرف سیگار والکل برای حداقل ۴ هفته پس از عمل پروتز سینه ، به خصوص در همراهی با داروهای مسکن خواب آور، می تواند به شدت تاثیر گذار باشد.
  • مصرف مرتب و کامل داروهای تجویز شده به وسیله جراح تا پایان دوره نقاهت.
  • از مصرف آسپیرین و داروهای مشابه پرهیز کنید مگر با هماهنگی پزشک.
  • شما می توانید پس از گذراندن یک هفته و انجام مراقبت های پس از پروتز سینه ، به فعالیت های روزمره خود بازگردید.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]