زمان مطالعه: 4 دقیقه

جراحی پلاستیک چه به منظور زیبایی و چه با هدف بازسازی به انتخاب های فراوانی نیاز دارد . اولین انتخاب مهم این است که افراد باید برای انجام جراحی لیفت سینه یک جراح قابل اعتماد را برگزینند سپس اقدام به انجام جراحی مورد نظر خود نمایند . هزینه لیفت سینه نیز موضوعی است که قبل از عمل باید به آن توجه نمود ؛ چرا که بعد از انتخاب جراح ، یکی از موارد بسیار مهم در تصمیم گیری نهایی برای انجام عمل لیفت کردن سینه ها ، هزینه هایی است که لازم است برای این منظور پرداخت شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با موارد تاثیر گذار در این امر با ادامه این مقاله از دکتر محمد هادیزاده ، بهترین جراح لیفت سینه تهران همراه باشید.

هزینه لیفت سینه در تهران - دکتر هادیزاده

سینه هایی که اندازه ی خیلی بزرگی دارند امکان دارد مشکلات بهداشتی و احساسی برای برخی بانوان ایجاد نمایند . در کنار تصور ذهنی فرد از خودش ، ممکن است فرد دچار درد و ناراحتی فیزیکی نیز بشود . سنگینی بافت سینه مشکلاتی نظیر ناراحتی های روحی برای این بانوان ایجاد کند . ین عمل که می تواند با عمل  ماموپلاستی کاهنده نیز انجام شود ، با برداشتن چربی ، بافت غددی و پوست از سینه موجب کاهش سایز سینه و رسیدن به سایز سینه ی مطلوب می شود و ناراحتی های همراه با سینه های بزرگ را کاهش می دهد.

اقدامات قبل تا زمان اطلاع از هزینه لیفت سینه :

  • انجام آزمایشات لازم با ارزیابی های پزشکی
  • مصرف دارو های خاص و یا تغییر نحوه ی مصرف دارو های فعلی
  • تهیه یک ماموگرام قبل و بعد از جراحی لیفت سینه به منظور تشخیص تغییرات انجام شده در بافت سینه
  • ترک سیگار از چند هفته قبل از عمل لیفت سینه
  • اجتناب از مصرف آسپرین و برخی دارو های التهابی

هزینه لیفت سینه در تهران چقدر می باشد ؟

هزینه عمل جراحی لیفت سینه می تواند بسیار متغیر باشد. هزینه لیفت پستان در شهر تهران و سایر شهرهای ایران ، امکان دارد بر اساس تجربه جراح سینه تهران ، نوع عمل انجام شده و یا موقعیت جغرافیایی متفاوت باشد. هزینه جراحی لیفت کردن سینه ممکن است شامل موارد زیر باشد :

  • حق العمل جراح
  • دستمزد بی هوشی
  • نسخه های دارویی
  • لباس های پس از عمل
  • آزمایشات پزشکی

چه فاکتورهایی در هزینه لیفت سینه در تهران تاثیر دارند ؟

تست ها و آزمایش های قبل از جراحی :

لازم است این نکته را بدانید که تمامی هزینه های جراحی لیفت سینه شامل ، دستمزد جراح و کلینیک جراحی نمی شود و شما لازم است برخی هزینه های جانبی را نیز برای این منظور در نظر داشته باشید و بودجه ای برای آن در نظر بگیرید. برای مثال لازم است پیش از انجام عمل آزمایش هایی را انجام دهید و نتیجه آن را در روز جراحی همراه خود داشته باشید. هدف اصلی از انجام این آزمایش که توسط جراح لیفت سینه تجویز می شود ، اطمینان از سلامت شما برای بیهوشی و تحت عمل جراحی قرار گرفتن است تا مشکلی در پروسه عمل و دوران نقاهت بیماران ایجاد نشود. همچنین لازم است بعد از جراحی دارو و اقلام مورد نیاز خود را برای سپری کردن دوران نقاهت در منزل تهیه نمایید.

شهر انجام جراحی :

یکی از فاکتورهای بسیار موثر در تعیین هزینه جراحی لیفت سینه و سایر عمل های جراحی مربوط به شهری است که در آن قصد عمل کردن را دارید. به صورت کلی هزینه جراحی در شهرهای بزرگ به مراتب از شهرهای کوچک بیشتر است ؛ چرا که عموما هزینه زندگی در شهرهای بزرگ نیز بیشتر بوده و همچنین جراحان مشهور و متبحر اغلب در شهرهای بزرگ مشغول به فعالیت هستند. همچنین موقعیت جغرافیایی مطب و کلینیک جراحی از دیگر موارد موثر در تعیین هزینه لیفت سینه می باشد ؛ چرا که هر چه کلینیک جراحی در موقعیت مکانی بهتری قرار داشته باشد و به تجهیزات بیشتری مجهز باشد ، این موضوع در افزایش هزینه ها تاثیرگذار خواهد بود.

آیا می توان هزینه جراحی لیفت سینه را به صورت اقساطی پرداخت کرد ؟

از انجایی که این جراحی در دسته عمل های زیبایی قرار می گیرد و ضرورتی برای انجام آن نیست ، پرداخت اقساطی آن هم برای انجام عمل های جراحی زیبایی دور از انتظار است ؛ البته در برخی شرایط ممکن است جراح با توجه به شرایط بیماران تخفیفاتی را در نظر بگیرد.

برای دانلود پی دی اف مقاله روی دکمه زیر کلیک کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]