زمان مطالعه: 2 دقیقه

مکانیزم عمل لیپوماتیک

با استفاده از روش لاغری با لیپوماتیک می توان چربی های انباشته شده در نواحی مختلف بدن همچون ران ، شکم ، پشت و پهلو را تخلیه کرد . در این مقاله در رابطه با موضوع مکانیزم عمل لیپوماتیک صحبت خواهیم کرد .

مکانیزم عمل لیپوماتیک

تعریف لیپوماتیک :

در روش لیپوماتیک با استفاده از امواج اینفراسونیک سلول های چربی از هم جدا می شوند و چربی های اضافه با کمک آن از بدن تخلیه خواهند شد . در این روش سلول های چربی که از بدن خارج می شوند تخریب نمی شوند لذا می توان این چربی ها را به منظور حجیم سازی نقاط دیگر بدن به کار برد . لیپوماتیک نسبت به لیپوساکشن روشی نوین ، آسان و ایمن به شمار می آید لذا امکان برداشت حجم بالای چربی از نقاط مختلف بدن با کمترین آسیب در این روش فراهم است .

روش کار لیپوماتیک :

در روش لیپوماتیک پس از خورد شدن چربی ها ، با استفاده از کانولا چربی ها به طور همزمان از قسمت مورد نظر خارج می شوند . برای انجام این کار ابتدا باید دو یا چند سوراخ 2 تا 6 میلی متری در ناحیه ی مورد نظر ایجاد شود سپس کانولا از طریق همین سوراخ های ایجاد شده به درون بدن راه می یابد و تجمعات اضافی چربی را تخلیه می کند . در این دستگاه سیستم ایمنی در نظر گرفته شده است که در صورت تماس پیدا کردن با بافت غیر چربی حرکات کانولا متوقف خواهد شد . به طور کلی این دستگاه از راه یک شکاف خیلی کوچک وارد بدن می شود سپس با ایجاد ارتعاشاتی ، چربی هایی را که خورد شده اند را به مخازن هدایت می کند . مکانیزم لیپوماتیک بدون ضرر و آسیب است و ممانعتی برای بارداری و سایر جراحی ها ایجاد نمی کند .

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]