زمان مطالعه: 2 دقیقه

روش کوچک کردن سینه زنان

روش کوچک کردن سینه زنان با ماموپلاستی با هدف کاهش اندازه و فرم دهی مجدد سینه ها برای رسیدن به اندازه و سایز دلخواه و متناسب با سایر اندام های بدن انجام می شود.

بانوانی که از بزرگی سینه ای خود رضایت ندارند و بزرگی سینه ها باعث درد در قسمت قفسه سینه و پشتشان شده می توانند با روش کوچک کردن سینه زنان ، سینه ای خوش فرم داشته باشند.

ژنیکوماستی یا عمل کوچک کردن سینه برای آقایان نیز انجام می شود که نوعی دیگر از جراحی سینه می باشد.

بزرگی سینه ها باعث درد در نواحی گردن پشت یا شانه ها و محدود کردن فعالیت های فیزیکی ، حساسیت ، سوزش و رنجش در قسمت زیر خط سینه خواهد شد.

روش کوچک کردن سینه زنان

 

روش کوچک کردن سینه زنان چیست

با برداشتن چربی و بافت اضافه سینه های برجسته و گرد و خوش فرم خواهیم شد و با تغییر برآمدگی سینه و ترکیب نوک پستان و هاله دور سینه موجب داشتن سینه هایی خوش فرم خواهیم شد.

عمل کوچک کردن سینه برای کوچک کردن ، جمع کردن ، بالا کشیدن سینه های بزرگ انجام می شود.

به منظور دسترسی به بافت سینه و برطرف کردن مشکل بزرگی سینه باید برش هایی ایجاد شود.

برش هایی که ایجاد می شود با توجه به میزان بافت اضافی و افتادگی پوست پستان ایجاد خواهد شد و به طور کلی برش ها به نحوی ایجاد خواهد شد که حتی الامکان کمترین آسیب به پوست وارد شود.

برش های ایجاد شده در نواحی شامل زیر خط سینه  ، دورهاله سینه  ، یک خط از نوک سینه به سمت زیر خط سینه و به طور معمول برش در قسمت زیر خط سینه ایجاد خواهد شد.

 بعد از ایجاد برش و برداشتن پوست و بافت اضافه سینه به قسمت بالاتری منتقل می گردد.

نتیجه کوچک کردن سینه زنان

داشتن تورم بعد جراحی سینه طبیعی می باشد و فرد باید صبور باشد تا بعد از کاهش تورم نتیجه نهایی را مشاهده نماید.

بعد از عمل کوچک کردن سینه در هفته های اول به دلیل تورم سینه ها بزرگ به نظر خواهد رسید باید این موضوع را فرد در نظر بگیرد که بعد از چند ماه که زخم ها التیام یافت و تورم فروکش نمود نتیجه نهایی قابل مشاهده است.

نتایج نهایی جراحی کوچک کردن سینه را بعد از 6 الی 12 ماه بعد که سینه ها به اصطلاح جا افتاد می توان مشاهده نمود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]