زمان مطالعه: 2 دقیقه

بهترین نتایج لیپوماتیک

لیپوماتیک روشی موثر برای رفع چربی های موضعی بدن است که بدون نیاز به بیهوشی و تحت بی حسی موضعی انجام می شود . با استفاده از روش لیپوماتیک حجم قابل ملاحظه ای از چربی ها از بدن تخلیه می شوند بدون اینکه آسیبی به بدن وارد شود . یکی از سوالات مهمی که ممکن است ذهن خیلی از افراد را درگیر کند این است که بهترین نتایج لیپوماتیک در چه افرادی بدست می آید ؟ می توان گفت لیپوماتیک در تمام افراد نتایج مطلوبی به جای می گذارد .

بهترین نتایج لیپوماتیک

 بهترین نتایج لیپوماتیک در افراد زیر حاصل می شود :

  • افرادی که دارای اضافه وزن زیادی نیستند و وزنشان در حد متعادل می باشد . در حقیقت این افراد برای زیباتر شدن اندامشان تحت عمل لیپوماتیک قرار می گیرند . مانند برداشتن چربی های ناحیه ی کمر یا بازو ها .
  • افرادی که وزنشان ثابت است و دائما وزنشان بالا و پایین نمی شود . این افراد می توانند جهت بهبود شکل و فرم اندام خود از روش لیپوماتیک استفاده کنند و اندامی زیبا و ایده آل داشته باشند .
  • افرادی که قبل از لیپوماتیک برای کاهش وزن خود از روش های رژیم غذایی و ورزش استفاده کرده اند اما در برخی از نقاط بدنشان چربی به صورت انباشته شده وجود دارد و از بین نرفته است می توانند با استفاده از روش لیپوماتیک این چربی ها را رفع کنند .
  • افرادی که اضافه وزن شدیدی دارند و قادر نیستند رژیم بگیرند و ورزش کنند لذا می توانند تحت عمل لیپوماتیک قرار بگیرند .
  • افرادی که قصد دارند چربی های یک ناحیه از بدن خود را کاهش دهند مانند چربی های ناحیه ی باسن یا ران

لازم به ذکر می باشد در هر جلسه لیپوماتیک تقریبا 9 لیتر از چربی ها از بدن تخلیه می شوند که درحقیقت موجب کاهش 8 الی 9 کیلو از وزن افراد می گردد که تغییرات چشمگیری را اندام افراد به وجود خواهد آورد .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]