زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین جراح سینه کیست ؟

پیش از اقدام به جراحی سینه ، انتخاب بهترین جراح سینه ضروری ترین و مهم ترین فاکتور می باشد. جراحی زیبایی سینه با اهدافی از قبیل : حجیم کردن ، کوچک کردن و بالا کشیدن سینه صورت می پذیرد.

جراحی سینه بین بانوان دارای طرفداران زیادی است. هدف اصلی از انجام این جراحی ، افزایش زیبایی سينه می باشد.

به منظور داشتن یک جراحی مطمئن ، ایمن و با حداقل عوارض احتمالی ، می بایست جراحی توسط بهترین جراح زیبایی سینه انجام گیرد.

بهترین جراح سینه

ویژگی بهترین جراح سینه

  1. به منظور عدم بروز مشکل برای فرد پس از عمل، حفظ سلامت وی اولویت کار جراح زيبايي سينه می باشد.
  2. اقداماتی که بانوان پیش از جراحی سینه انجام نمایند در گام اول مراجعه به سایت پزشکان و تهیه لیستی از جراحان سینه و در گام بعد مراجعه به مطب جراح سینه منتخب شان و انجام مشاوره با جراح می باشد و در آخرین گام گفتگو با بانوانی که قبلا جراحی سینه برای آنان صورت گرفته است.
  3. فرد در  جلسه مشاوره با جراح سینه، باید شرح حال کاملی از وضعیت خود را بیان داشته و هدف خود را از انجام جراحی زیبایی سینه برای جراح بازگو نماید.
  4. بهترین جراح سینه با توجه به وضعیت کلی فرد و با در نظر گرفتن سایز سینه ها دیدگاهی اجمالی از جراحی سینه به فرد ارائه می دهد تا فرد بتواند در مورد اقدام به انجام این جراحی اتخاذ به تصمیم نماید.
  5. بهترین جراح سینه مبتنی بر میزان تبحر و تجربه خود به کمک روش های نوین پزشکی جهت جراحی بیمار اقدام می نماید و در ارتباط با قبل و بعد از جراحی سینه ، توصیه های ضروری را برای فرد بیان می نماید.
  6. پیش از اقدام به جراحی سینه ، جراح بررسی های لازم را در رابطه با وجود بیماری های خاص یا سابقه مصرف دارو روی فرد انجام می دهد.
  7. متناسب با چارچوب بدن و شمای کلی اندام فرد ، بهترین جراح سینه قادر است توسط هر یک از روش های مختلف کوچک کردن ، بزرگ کردن ، فرم دهی و زیبا سازی ظاهر سینه اقدام به جراحی فرد نماید.

بهترین جراح سینه

چگونه بهترین جراح سینه را انتخاب کنیم ؟

  • در راستای رسیدن به نتیجه مطلوب از جراحی زیبایی سینه ، انتخاب بهترین جراح زیبایی نقشی اساسی را داراست.
  • مراجعه حضوری به مطب پزشک متخصص و انجام مشاوره پیش از جراحی برای فرد امکان پذیر می باشد.
  • توصیه می شود پیش از اقدام به جراحی ، فرد گفتگویی با افرادی که قبلا جراحی سینه انجام داده اند داشته باشد و میزان رضایت ایشان از جراحی را مورد بررسی قرار دهد.
  • بهتر است فرد پیش از جراحی ، با سایر بیمارانی که متقاضی جراحی سینه هستند و در ارتباط با سایر متخصصان نیز تحقیق نموده اند صحبت نماید.
  • به منظور انتخاب بهترین جراح، به فرد توصیه می شود سایت های مخصوص جراحان سینه را مورد بررسی قرار داده و لیستی از بهترین جراحان سینه تهیه نموده و در زمینه میزان مهارت و تجارب  جراحان سینه، اطلاعات لازم را کسب نماید.

انواع جراحی سینه

جراحی بزرگ کردن سینه ( پروتز سینه )

به منظور افزایش سایز سینه ها ، این جراحی صورت می پذیرد. برخی خانم ها بنا به هر دلیل از سایز سینه خود ناراضی اند و همواره به دنبال راهی برای بزرگ کردن اندازه سینه خود می باشند.

جراحی پروتز سینه امروزه یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی سینه به شمار می رود که شمار آن در سراسر دنیا در حال افزایش است و این امکان را فراهم آورده که افراد از طریق انجام آن به سایز سینه ایده آل خود دست یابند.

پروتزها اندازه های مختلفی دارند که با توجه به ابعاد قفسه سینه ، بافت سینه و اندازه سرشانه ها ؛ سایز پروتز متناسب با هر فرد از طریق جراح پلاستیک به وی پیشنهاد می گردد.

لازم به ذکر است که در صورت عدم هماهنگی اندازه پروتز با اندام فرد می تواند مشکلات بسیاری برای فرد ایجاد کند.

از این رو بهتر است که انتخاب سایز مناسب پروتز سینه را به جراح معالج خود واگذار نمایید تا به این ترتیب به نتایج مطلوب و قابل قبولی از انجام جراحی پروتز سینه دست یابید.

جراحی کوچک کردن سینه ( ماموپلاستی )

به بانوانی که بزرگی بیش از اندازه سینه در آن ها منجر به بروز مشکلاتی نظیر درد در ناحیه قفسه سینه و همچنین موجب کاهش اعتماد به نفس آن ها جهت حضور در اجتماع شده است ؛ جراحی کوچک کردن سینه توصیه می شود.

این جراحی کمک می کند تا فرد به سینه هایی متناسب با ابعاد و چهارچوب بدن خود دست یابد.

جراحی بالاکشیدن سینه ( ماستوپکسی )

در برخی موارد شاهد آن هستیم که بعضی بانوان به دلایلی از قبیل بالا رفت سن ، کاهش وزن قابل توجه ، حاملگی و شیردهی و غیره دچار افتادگی و شل شدگی سینه شده اند و این موضوع زیبایی اندام آن ها را به چالش کشیده و در نتیجه سبب کاهش اعتماد به نفس آن ها شده است.

این دسته از افراد می توانند با انجام جراحی ماستوپکسی یا لیفت سینه ، شل شدگی و افتادگی سینه های خود را برطرف نموده و زیبایی قبل را به این ناحیه بازگردانند.

لازم به ذکر است که در مواردی نیز ، بافت سینه نیز همراه با افتادگی سینه ها تحلیل رفته است.

در چنین مواردی می توان همراه با جراحی لیفت سینه ، عمل پروتز سینه نیز انجام داد و علاوه بر احیای بافت سینه ؛ افتادگی آن را نیز مرتفع نمود.

جراحی بازسازی سینه به وسیله پروتز سینه

برخی بانوان به دلیل درمان سرطان سینه ، بخشی از بافت سینه یا بافت کامل سینه خود را از دست داده اند ، جراحی بازسازی سینه به وسیله پروتز ، به این دسته از افراد توصیه می گردد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]