زمان مطالعه: 2 دقیقه

بهترين دكتر جراح سينه

انتخاب بهترين دكتر جراح سينه از اولین اقدامات اساسی قبل از انجام جراحی سینه می باشد و برای کسب نتایج مطلوب و مورد رضایت باید با دقت و انجام بررسی های لازم انجام شود.

جراحی زیبایی سینه امروزه از شایع ترین جراحی های زیبایی است و با هدف بزرگ یا کوچک کردن سینه ها وافزایش زیبایی سینه و داشتن سینه های خوش فرم انجام می شود.

افراد متقاضی جراحی سینه ممکن است با سوالاتی از قبیل بهترين جراح سرطان سينه در تهران کیست و به طور کلی بهترين جراح سرطان سينه در ايران چه خصوصیاتی دارد مواجه می شوند.

نحوه اتخاب به این صورت است که در موتورهای جستجو بهترين دكتر جراح سينه را سرچ کنند و لیستی از جراحان سینه تهیه نمایید و با مراجعه به سایت آن ها در مورد میزان تخصص، تجربه اطلاعات کسب نمایید.

با مراجعه حضوری به مطب بهترين دكتر جراح سينه می توان میزان رضایت افراد را که در فواصل زمانی مختلفی بعد از جراحی سینه به مطب مراجعه نموده اند را سنجید.

بهترين دكتر جراح سينه

 

خصوصیات بهترين دكتر جراح سينه

  • بهترين دكتر پروتز سينه  سلامت فرد را بدون در نظر گرفتن منافع مالی اولویت کار خود قرار دهد.
  • جراح زيبايي سينه با صبر و حوصله به تمام سوالات فرد در مورد جراحی سینه پاسخ دهد و در مورد اقدامات قبل و مراقبت های بعد از عمل سینه توصیه های لازم را بیان کند.
  • بهترين دكتر جراح سينه باید توانایی انجام روش های مختلف، متناسب با بدن هر فرد و زیبا نمودن ظاهر سینه را داشته باشد.
  • جراح سینه باید ابتدا هدف فرد را از انجام جراحی سینه را مورد بررسی قرار دهد و با دادن دیدگاه کلی از جراحی سینه به فرد کمک کند تا در مورد جراحی زیبایی سینه تصمیم گیری نماید.
  • جراح سینه با تجربه با توجه به مهارت و تجربه خود در روش های مدرن پزشکی به درمان بیمار می پردازد.

انواع جراحی سینه

پروتز سینه

جراحی بزرگ کردن سینه با پروتز سینه به منظور افزایش سایز سینه انجام می شود.

ماموپلاستی

جراحی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی به منظور کوچک کردن سایز بزرگ سینه و رسیدن به سایز مناسب انجام می شود.

بازسازی سینه

جراحی بازسازی سینه برای افرادی که به منظور درمان سرطان سینه بخشی از بافت یا کامل بافت سینه خود را از دست داده اند، انجام می شود..

هزینه جراحی سینه

هزینه جراحی سینه بر اساس فاکتورهایی از قبیل نوع جراحی زیبایی سینه ، میزان ایراد سینه و دستمزد جراح سینه ، هزینه کلینیک و اتاق عمل تعیین می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]