زمان مطالعه: 2 دقیقه

عمل کوچک کردن سینه

عمل کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کوچک کننده نوعی جراحی سینه که با خارج کردن پوست، بافت و چربی اضافی از سینه حالت خوش فرمی را برای سینه ایجاد می نماید.

اگر دارای سینه هایی بیش از حد بزرگ هستید می توانید با انجام عمل کوچک کردن سینه زیبایی اندام خود را با داشتن سینه هایی متناسب تر افزایش دهید.

عمل کوچک کردن سینه مناسب افرادی است که از مشکلات زیر رنجور هستند:

  • بانوانی که به دلیل بزرگی بیش از حد سینه هایشان دارای درد مزمنی در شانه گردن و پشت بدن هستند.
  • بانوانی که به دلیل افتادگی سینه ها پوست زیر سینه شان دچار حساسیت مزمنی شده است.
  • بانوانی که هنگام خرید و پوشیدن لباس به دلیل بزرگی سینه خود دچار محدودیت هستند.
  • سینه های بزرگ موجب محدود شدن فعالیت فرد و ایجاد اندامی نامتناسب با چهارچوب بدن فرد خواهد شد.

زمان مناسب انجام عمل کوچک کردن سینه

کوچک کردن سینه محدودیت سنی ندارد اما بهترین زمان انجام آن بعد از 18 سالگی می باشد تا سینه به رشد کامل خود رسیده باشد.

چنانچه مجرد هستید، باید جراح سینه را مطلع سازید و حتی الامکان سعی کنید عمل کوچک کردن سینه را بعد از بارداری انجام دهید به این خاطر که بافت سینه در دوران بارداری دستخوش تغییر خواهد شد و شیر دهی نیز در فرم سینه بعد از جراحی کوچک کردن سینه نیز تاثیر گذار خواهد بود.

عمل کوچک کردن سینه

عملکرد عمل کوچک کردن سینه

عمل ماموپلاستی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و به طور معمول با ایجاد برش در دور هاله سینه به صورت عمودی تا قسمت زیر خط سینه ایجاد می شود، سپس قسمت آویزان و اضافی برداشته می شود و نوک سینه نیز کوچکتر می گردد و در جای طبیعی خود قرار خواهد گرفت.

باید متذکر شد، که میزان برش به اندازه حجم سینه بستگی خواهد داشت، اگر سایز سینه بیش از حد بزرگ باشد و میزان پوست اضافی نیز به همان نسبت زیاد باشد، امکان ایجاد خط افقی روی چین زیر پستان نیز وجود خواهد داشت.

نتایج عمل کوچک کردن سینه

بعد از عمل جراحی سینه ها احتمال تورم و کبودی به طور کامل در سینه ها وجود خواهد داشت و سینه ها نیز به مدت چندین هفته بسیار حساس خواهند بود که این اثرات طبیعی می باشد بعد از مدتی برطرف خواهد شد.

نتیجه عمل کوچک کردن سینه چشمگیر و فوری خواهد بود، برای مشاهده نتیجه نهایی عمل کوچک کردن سینه 6 ماه الی یکسال زمان لازم است تا سینه فرم نهایی یا به اصطلاح جا افتاده ای به خود بگیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]