زمان مطالعه: 2 دقیقه

عمل جراحی پستان

عمل جراحی پستان به منظور داشتن سینه هایی خوش فرم و متناسب با تغییر سایز و شکل و ایجاد قرینگی و بالا کشیدن سینه یا درمان سرطان سینه انجام می شود.

سينه عمل شده باید حجم و برجستگی متناسب با اندام و آناتومی بدن شخص داشته باشد و نوک پستان باید به طور اصولی در محل برجستگی سینه قرار گرفته باشد.

انواع عمل جراحی پستان

عمل بزرگ کردن پستان

عمل بزرگ کردن سینه به منظور حجیم کردن سینه هایی است که دچار افتادگی شدید نشده باشند. اگر سینه ها افتادگی شدید داشته باشد، باید همزمان با انجام پروتز سینه عمل لیفت سینه هم انجام داد.

اگر فرد از سایز سینه های خود رضایت نداشته باشد، بوسیله گذاشتن پروتز سینه حجم سینه ها افزایش خواهد یافت.

دلیل انجام عمل بزرگ کردن سینه ها چیست ؟
  • ایجاد سینه های برجسته تر و خوش فرم
  • افزایش اعتماد به نفس و بهبود ظاهر فرد

زمانی که در عمل جراحي سرطان سينه قسمتی یا به طور کامل بافت پستان به دلیل درمان سرطان سینه برداشته شده باشد پروتز سینه جایگزین مناسبی برای بافت پستان از دست رفته می باشد.

برش ها برای وارد کردن پروتز سینه به بدن در یکی از نواحی زیر پستان ، دور هاله پستان ، زیر بغل ، ناف ایجاد می شود.

عمل جراحی پستان

 عمل کوچک کردن پستان

کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهنده برای برداشتن بافت بسیار بزرگ از سینه انجام می شود.

دلایل کوچک کردن سینه های بزرگ چیست ؟

بزرگی سینه ها باعث ایجاد درد شانه، گردن و پشت ، داشتن تنگی نفس ضمن انجام فعالیت و محدود کردن فعالیت های ورزشی در نتیجه مشکل در یافتن لباس مناسب و ایجاد لک و شیار روی شانه ها و ترک های پوستی روی سینه می شود.

عمل بالا کشیدن سینه

عمل بالا کشیدن سینه یا لیفت سینه نوعی جراحی سینه است که با هدف اصلاح سایز و بالا کشیدن سینه هایی با حجم نرمال انجام می شود، درعمل لیفت سینه پوست و بافت اضافه سینه برداشته می شود و بافت نوک پستان به محل بالا تر و مناسب منتقل می گردد.

نتیجه عمل جراحی پستان چیست ؟

برای داشتن عمل جراحی پستان موفق باید به بهترین جراح سینه و باتجربه مراجعه نمایید و جراحی سینه را انجام دهید.

هزینه عمل جراحی پستان بر چه اساس محاسبه می شود ؟

هزینه انواع عمل جراحی پستان از قبیل هزينه جراحي كوچك كردن سينه و غیره بر اساس میزان افتادگی و تغییراتی که باید انجام شود و دستمزد جراح سینه ، هزینه کلینیک و اتاق عمل محاسبه می شود و در اولین جلسه مشاوره حضوری بعد از معاینه بالینی سینه ها اعلام می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]