زمان مطالعه: 2 دقیقه

اقدامات قبل از جراحی پروتز سینه

اقدامات قبل از جراحی پروتز سینه : برای انجام هر نوع جراحی ، به خصوص جراحی های زیبایی ، لازم است تا فردی پیش از آن که تحت عمل جراحی قرار بگیرد ، اقداماتی را انجام بدهد ،  پروتز سینه یکی از جراحی های زیبایی – ترمیمی سینه به شمار می رود .

در ادامه مطلب به شرح اقدامات قبل از جراحی پروتز سینه می پردازیم .

اقدامات قبل از جراحی پروتز سینه

اقدامات قبل از جراحی پروتز سینه

اولین و مهم ترین اقدامی که برای انجام هر جراحی باید انجام دهید انتخاب یک جراح ماهر و با تجربه است که برای رسیدن به این هدف لازم است تا با تحقیق در سایت های پزشکی ، شبکه های اجتماعی و همچنین مراجعه به مطب جراح سینه ، پزشک خود را انتخاب کنید .

برای انجام جراحی پروتز سینه توصیه می کنیم تا به یک جراح فوق تخصص زیبایی ترمیمی پستان مراجعه نمایید تا بهترین نتیجه را از جراحی پروتز سینه در یافت نمایید .

پس از اینکه پزشک خود را انتخاب نمودید ، با مراجعه به مطب ایشان و انجام معاینه بالینی در جلسه مشاوره ، جراح سینه با ارزیابی های لازم و با توجه به توقعات شما از جراحی به شما خواهد گفت که چه نوع پروتز سینه برای شما مناسب خواهد بود .

در ضمن بهتر آن است در همان جلسه محل جاگذاری پروتز سینه و محل برش نیز مشخص گردد .

در صورتی که در اقوام به خصوص اقوام درجه یک شما ، فردی مبتلا به بیماری های پستان است ، حتماً پیش از جراحی به پزشک خود اطلاع دهید .

حداقل یک هفته پیش از انجام جراحی ، مصرف الکل و سیگار را قطع کنید .

در صورتی که داروی خاصی مصرف می کنید ، پیش از جراحی با  جراح سینه درمیان بگذارید.

توصیه می شود تا مصرف هر نوع داروی ضد التهاب و رقیق کننده ی خون مانند آسپرین ، وارفاریرن ، ایندومتاسین ، بروفن ها و… را یک هفته قبل از جراحی قطع نمایید .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]