زمان مطالعه: 4 دقیقه

پروتز سینه جزو عمل های زیبایی پر طرفدار در بین بانوان می باشد. برای انجام این جراحی پروتز سیلیکونی سینه در حال حاضر بیشتر مورد توجه متخصصین جراح سینه قرار گرفته است. در این مقاله دکتر هادیزاده بهترین جراح سینه در تهران توضیحات جامع و کاملی را مطرح نموده اند که توصیه می شود این مقاله را حتما مطالعه کنید.

پروتز سیلیکونی سینه

به طور کلی از نظر فرم، پروتز سیلیکونی سینه دو نوع هستند : پروتز های گرد ، پروتز های اشکی شکل یا آناتومیکال

از پروتزهای آناتومیکال بیشتر در افراد سن بالا استفاده می شود، زیرا فرم طبیعی سینه حفظ می گردد.

جنس خارجی پروتزها از سیلیکون است، به دلیل آن که بدن تحمل این ماده را دارد و آن را دفع نمی کند.

داخل پروتزها نیز در گذشته با آب نمک پر می شد و در حال حاضر کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر پروتزها را با ژل پر می کنند، تا حالت طبیعی از نظر لمس داشته باشد.

البته برای این که پروتز سیلیکونی سینه از هر لحاظ حالت طبیعی داشته باشد، به تبحر و مهارت جراح و همچنین نوع عمل بستگی دارد، تا در آینده در هنگام لمس نرمال باشد و پروتز کمتر لمس بشود و حالت طبیعی داشته باشد.

در سال های اخیر با توجه به تحقیقاتی که انجام گرفته، پروتزهای که داخل آن ها با سیلیکون پر می شود، مناسب تر هستند.

مزایای پروتز سیلیکونی سینه

در طول فرایند بزرگ کردن سینه با پروتز سینه سیلیکونی ، مشکلاتی از قبیل کاهش حجم سینه ها که در اثر نوسانات شدید وزن، بارداری و زایمان و بالا رفتن طبیعی سن اتفاق افتاده است، درمان می شود. اما کل داستان به رفع این مشکل ختم نمی شود. پروتز سیلیکونی علاوه بر بازیابی حجم از دست رفته در سینه ها، مزایای دیگری را نیز به همراه دارد.

یکی از مزیت های پروتز سیلیکونی سینه این است که شما می توانید تغییراتی را که قرار است در سینه های شما اتفاق بیافتد، پیش بینی کنید. برای مثال قبل از فرایند در طول جلسه مشاوره، شما به همراه بهترین جراح سینه خود، درباره اندازه و شکل پروتز مورد انتخاب، تصمیم گیری کرده و دقیقاً می دانید که بعد از فرایند ، اندازه سینه ها و شکل آنها چگونه خواهد بود.

مزیت دیگر را می توان به احساس رضایت از برازندگی لباس بر روی بدن نسبت داد. بسیاری از لباس های مورد علاقه شما به دلیل کم حجم بودن سینه ها، بر روی بدن هیچگونه برازندگی ندارند و همین موضوع برای شما آزار دهنده است.

افزایش جذابیت ظاهری و بالا رفتن اعتماد به نفس، مزیت دیگری است که می توان به آن اشاره نمود.

جراح خوب پروتز سیلیکونی سینه در تهران

انتخاب جراح سینه خوب در تهران ، یکی از فرایندهایی است که در واقع جزو اولویت شماره یک به شمار آمده و با نتیجه درمان، ارتباط مستقیم دارد. یک جراح پروتز سینه خوب که در زمینه جراحی پروتز سیلیکونی سینه از مهارت لازم برخوردار است، سوابق درخشانی را در کارنامه خود ثبت کرده و تعداد بی شماری از بیماران، رضایت خود را از نتیجه جراحی انجام شده به دست این جراح، اعلام کرده اند، قطعاً قادر است نتیجه ای را برای بیمار خود خلق کند که در نوع خود مثال زدنی می باشد.

بعلاوه، یک جراح خوب نه تنها به جنبه های علمی فرایند تسلط کامل دارد، بلکه از نگاه هنری نیز در این زمینه برخوردار بوده و نهایتاً نتیجه ای را خلق می کند که حقیقتاً تحسین برانگیز است.

 پروتز سیلیکونی سینه

داوطبین پروتز سیلیکونی سینه

بسیاری از زنان در طول زندگی خود به دلیل قرار گرفتن تحت تاثیرات ناشی از شرایط مختلف از قبیل بارداری، سپری کردن دوره شیردهی، اقدام به کاهش وزن بعد از افزایش وزن اتفاق افتاده در دوره بارداری، قرار گرفتن در گذر طبیعی بالا رفتن سن یا ابتلا به بیماری هایی که سینه های آنها را تحت تاثیر قرار می دهد، تغییر شکل عمدتاً نامطلوبی را در سینه های خود تجربه می کنند. در طول این فرایندها در طول زندگی، سینه ها دچار افتادگی شده و حجم خود را از دست می دهند. حتی گاهی عدم تقارن در سینه ها اتفاق می افتد.

بنابراین به طور کلی، کلیه بانوانی که صرفنظر از دلیل، دچار کاهش حجم یا افتادگی سینه ها شده و سینه های آنها، دیگر شکل خوش فرم، برجسته و حجیم دوره جوانی را ندارند، می توانند با بهره مند شدن از پروتز سیلیکونی سینه ، صاحب سینه هایی جذاب و زیبا با ظاهری جوان شوند.

سن مناسب برای پروتز سینه سیلیکونی

جراحی پروتز سینه یک درمان گزینشی است که محدودیت زمانی نمی توان برای آن قائل شد. با توجه به اینکه بانوان در طول زندگی خود می توانند مادر شدن و شیردهی را تجربه کنند، به آنها توصیه می شود، در صورتیکه چنین برنامه هایی در فرایند زندگی آنها وجود خواهد داشت، تا زمان پشت سر گذاشتن آن دست نگه دارند. به طور کلی، بهترین سن برای قرار گرفتن تحت جراحی پروتز سیلیکونی سینه ، زمانی است که فرد دیگر برنامه ای برای بارداری یا شیردهی نداشته باشد.

نکاتی درباره قبل و بعد از پروتز سیلیکونی سینه

  • پیش از عمل جراحی لازم است تا با جراح سینه خواسته های خود و انتظارات تان را از نتیجه عمل مطرح نمایید.
  • جراح به شما خواهد گفت که چه نوع پروتز سینه برای شما مناسب است.
  • پس از اتمام عمل توصیه می شود تا یک هفته رانندگی نکنید.
  • به مدت حداقل 6 هفته از انجام هر نوع فعالیت سنگین بپرهیزید.
  • تا مدتی که جراح به شما خواهد گفت بهتر است از  حمام آفتاب یا سولاریم ( دستگاه برنز کننده ) بپرهیزید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]