زمان مطالعه: 2 دقیقه

زنان با پستانهای بزرگ

زنان با پستانهای بزرگ و افتاده به دنبال یک روش کوچک کردن پستان خود هستند، ماموپلاستی کاهشی نوعی جراحی سینه است که با هدف کاهش سایز پستانهای بزرگ و ایجاد تناسب در سایز و فرم پستان ها و داشتن پستان های کوچک انجام می گیرد.

زنان با پستانهای بزرگ توانایی انجام فعالیت بدنی یا ورزشی فرد را ندارند.

بانوانی که سینه های بزرگ دارند موجب نامتناسب به نظر رسیدن اندامشان خوهد شد.

روش کوچک کردن سینه زنان با پستانهای بزرگ

كوچك كردن سينه با عمل جراحي سینه تحت بیهوشی عمومی و طی 2 الی 4 ساعت انجام می شود.

جراح سینه محل برش را مشخص می کند، که اغلب برش ها در سه قسمت  و اولین برش از سر سینه دور اطراف ناحیه نوک پستان آغاز می شود ، دومین برش از هاله پستان تا چین زیر سینه به صورت عمودی ایجاد می شود ، سومین برش به صورت افقی روی چین پستان ایجاد می گردد.

بعد از ایجاد برش چربی، بافت غدد و پوست اضافی برداشته می شود و وضعیت قرارگیری سر سینه هم تغییر خواهد کرد و به نقطه بالاتر منتقل می شود.

هاله دور پستان به نحوی با قسمتی از عضله زیرین برداشته می شود که ارتباط خونی آن با سینه قطع نمی گردد.

زنان با پستانهای بزرگ

 

نتیجه کوچک کردن پستان زنان با پستانهای بزرگ

اشخاص مختلف نتایج یکسانی را از عمل کوچک کردن پستان بدست نمی آورند و سایز سینه بر اساس چهار چوب بدن فرد به نحوی ایجاد خواهد شد که تناسب حفظ شود.

داشتن تورم بعد جراحی سینه طبیعی می باشد و فرد باید صبور باشد تا بعد از کاهش تورم نتیجه نهایی را مشاهده نماید.

بعد از عمل کوچک کردن سینه در هفته های اول به دلیل تورم سینه ها بزرگ به نظر خواهد رسید.

باید این موضوع را فرد در نظر بگیرد که بعد از چند ماه که زخم ها التیام یافت و تورم فروکش نمود نتیجه نهایی قابل مشاهده خواهد بود.

نتایج نهایی جراحی کوچک کردن سینه را بعد از 6 الی 12 ماه بعد که سینه ها به اصطلاح جا افتاد می توان مشاهده کرد.

ویژگی بهترین جراح سینه

جراح زيبايي سينه سلامت فرد را اولویت کار خود قرار می دهد تا بعد از انجام جراحی کوچک کردن سینه مشکلی برای فرد ایجاد نشود.

بهترین جراح سینه با مورد بررسی قرار دادن شرایط فرد و با توجه به سایز سینه ها دیدگاه کلی از جراحی کوچک کردن سینه  به فرد خواهد داد تا در مورد انجام جراحی سینه خود تصمیم گیری نماید.

بهترین جراح سینه با توجه به تجربه و مهارت خود در روش های مدرن پزشکی به درمان بیمار می پردازد و توصیه های لازم را در مورد قبل و بعد از جراحی کوچک کردن سینه برای فرد بازگو خواهد کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]