زمان مطالعه: 2 دقیقه

سن مناسب جراحی پروتز سینه

هر نوع عمل جراحی که شما بخواهید انجام بدهید ، دارای شرایط و محدودیت های مخصوص خود می باشد .

یکی از این محدویت ها که در برخی جراحی ها حائز اهمیت می باشد ، سن مناسب انجام جراحی است.

 پروتز سینه ، یکی از جراحی های زیبایی ترمیمی به شمار می رود و سن مناسب جراحی پروتز سینه مطمئناً از پرسش هایی خواهد بود که برای فرد متقاضی پیش خواهد آمد.

سن مناسب جراحی پروتز سینه

سن مناسب جراحی پروتز سینه

مطابق با انجمن سازمان غذا و داروی آمریکا در سال 2000 میلادی ، زمانی که بیشتر از پروتز های سالینی ( آب نمکی ) برای پروتز سینه استفاده می شد ، جراحی پروتز سینه ، در بانوان بالای 18 سال ، بلا مانع بود .

پس از آن که پروتز های ژل سیلیکون رواج یافت در سال 2006 ، انجام جراحی پروتز سینه به منظور زیبایی از سن 22 سالگی مجاز بود ، اما اگر جراحی پروتز سینه به منظور بازسازی و ترمیم سینه انجام بشود.

در هر سن وسالی که خانم قرار داشته باشد ، مانعی ندارد و می توان از هر دو نوع پروتز ( چه آب نمکی و چه سیلیکونی ) استفاده کرد ، تا جراحی بازسازی و ترمیم سینه انجام بشود .

منظور از جراحی ترمیمی سینه ، بازسازی سینه در بانوانی است که به دلایل مادرزادی ، آسیب های ناگهانی نواقصی در ظاهر سینه های شان دارند و یا به دنبال درمان بیماری های پستان و سرطان سینه ، سینه های شان دچار آسیب شده و همه بافت سینه و یا بخشی از پستان خود را در اثر درمان و کنترل بیماری از دست داده اند ، با انجام جراحی پروتز سینه  و جاگذاری یک نوع پروتز سینه مناسب ، توسط یک جراح سینه ی ماهر و با تجربه ، در هر سن و سالی که باشند ، قادر خواهند بود تا زیبایی ظاهری خود را مجدد به دست آورند .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]