زمان مطالعه: 2 دقیقه

اقدامات قبل از ماموپلاستی

عمل جراحی ماموپلاستی ( کوچک کردن سینه ) نوعی عمل جراحی زیبایی است که به منظور کاهش اندازه ی سینه ها انجام می شود . در طول عمل جراحی ماموپلاستی ، میزانی چربی ، غدد و پوست سینه برداشته می شود و سپس این بافت ها تغییر شکل داده می شوند و به علاوه  محل قرار گیری سر سینه نیز اصلاح می شود . در زیر اقدامات قبل از ماموپلاستی را توضیح خواهیم داد .

اقدامات قبل از ماموپلاستی

اقدامات قبل از ماموپلاستی شامل موارد زیر می باشند :

اگر افرادی که قصد دارند تحت عمل ماموپلاستی قرار بگیرند سیگاری هستند ، بایستی پیش از عمل مصرف سیگار را ترک کنند . مصرف سیگار موجب تنگ شدن رگ های خونی می شود و به این ترتیب جریان خون را در آن قسمت کاهش داده و سبب کند شدن روند جوش خوردن زخم ها خواهد شد . مصرف آسپرین و دارو های مانند آن که جزو دارو های التهابی به شمار می آیند ، موجب افزایش خون ریزی می شود لذا باید مصرف آن ها قبل از جراحی ماموپلاستی قطع شود . درصورتی بیماران اضافه وزن زیادی داشته باشند ، توصیه می شود قبل از انجام جراحی ماموپلاستی وزن خود را پایین بیاورند . امکان دارد نیاز باشد قبل از عمل ماموگرافی انجام دهید که البته این مورد یه سن بیمار بستگی دارد .

دوره ی نقاهت پس از ماموپلاستی :

پس از اتمام عمل جراحی ماموپلاستی ، بر روی برش ها پانسمان قرار داده می شود . ممکن است به منظور کاهش ورم یا حمایت از سینه های درحال التیام از بانداژ الاستیک یا سوتین های حمایت کننده استفاده شود . هم چنین امکان دارد در زیر پوست لوله ی تقریبا باریک و کوچکی موقتا قرار داده شود تا خون اضافی یا مایع جمع شده را از آن ناحیه خارج کند .

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]