زمان مطالعه: 3 دقیقه

 داشتن سینه هایی زیبا بر جذابیت اندام تاثیر خیلی مؤثری داشته ، خیلی از خانم ها برای داشتن اندامی جذاب تر میل به انجام عمل زیبایی سینه دارند اما به علت ترس از پروتز سینه و شیردهی و مشکلاتی که امکان دارد برای آن ها پیش بیاید از عمل زیبایی سینه امتناع می کنند. با ما تا انتهای این مقاله از دکتر محمد هادیزاده ، جراح سینه تهران همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

پروتز سینه و شیردهی - دکتر هادیزاده

دلایل انجام پروتز سینه

  • آویزان بودن یا افتادگی مختصر سینه
  • متقارن نبودن سینه ها
  • حجیم کردن سینه
  • فرم دادن سینه هایی که به دلیل درمان سرطان سینه فرمشان تغییر کرده

اندام زیبا تر و جذاب تر باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در هر فردی می شود که این جذابیت با داشتن سینه هایی خوش فرم در اندام خانم ها ، بیشتر می شود.

پروتز سینه و شیر دهی

نگرانی بیشتر خانم ها در مورد شير دادن با سينه پروتز شده می باشد که این نوع نگرانی ها اغلب بی مورد بوده و در جلسات مشاوره قبل از پروتز رفع می شوند. نحوه گذاشتن پروتز و برشی که برای این کار زده می شود ارتباط مستقیمی با شیر دهی دارد ؛ به همین علت بهتر است برای انجام این جراحی به جراح متخصص سینه خوب در شهر تهران مراجعه شود که مشکلی در شیر دهی بعد از پروتز پیش نیاید. به صورت کلی پروتزها به دو صورت زیر عضله و روی عضله قرار داده می شوند ، اگر قصد باردار شدن در آینده را دارید لازم است این موضوع را از پیش با جراح خود در میان بگذارید تا پزشک بر این اساس نیز تصمیم بگیرد کدام روش و تکنیک برای جایگذاری پروتز پستان مناسب تر است تا پروتز یا ایمپلنت سینه اختلالی در روند شیردهی شما پس از زایمان ایجاد نکند.

برش ایجاد شده برای پروتز سینه و شیردهی

برش زده شده برای جای گذاری پروتز  از دیگر عواملی است که بر روی شیر دهی موثر است. اگر برش از زیر سینه یا بر روی عضله سینه زده شود به مجراهای شیری آسیبی وارد نمی کند و می توان بعد از پروتز سينه ، بدون مشکل به نوزاد شیر داد ، به  همین علتت بسیار مهم است که  برای  جلوگیری از بروز هر نوع عارضه جایگذاری پروتز و به دست یک جراح سینه باتجربه و ماهر انجام شود. انواع سايز پروتز سينه بستگی به بدن فرد دارد ،  که برای تشخیص بهتر سایز سینه ، در جلسه قبل از عمل و با توجه به آناتومی بدن به شما گفته می شود.

انواع پروتز سینه

دو نوع پروتز سينه وجود دارد :

پروتز آب نمکی ( سالین )

پس از برش ، داخی سینه قرار داده شده و داخل آن با سرم نمکی پر می شود.

پروتز ژلی ( سیلیکونی )

دارای جنس سیلیکونی و غیرقابل نفوذ است ، داخل آن از قبل با ماده سیلیکونی پر شده و بعد از برش ، در سینه قرار داده می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]