زمان مطالعه: 2 دقیقه

لیپوماتیک پهلو و پشت

داشتن کمری باریک و خوش فرم جزو مهم ترین مسائل برای داشتن یک اندام زیبا می باشد که امروزه با پیشرفتی که در جراحی های زیبا شده می توان به چنین اندامی دست یافت . با انجام لیپوماتیک پهلو و پشت می توان سایز کمر را به اندازه ی مطلوبی تغییر داد و کم کرد و چربی های انباشته شده ی این قسمت ها را از بین برد.

لیپوماتیک پهلو و پشت

روش انجام لیپوماتیک پهلو و پشت :

در این روش از یک میله ی فلزی به نام کانولا استفاده می شود.این میله ی فلزی را از طریق سوراخ های کوچکی داخل پوست می کنند و چربی های انباشته شده را خارج می سازند . در این روش پوست همزمان لیفت می شود و دچار شل شدگی شدید نمی گردد.این دستگاه دارای حساسیت بالایی می باشد و در زمان کمی فرد را به اندام ایده آل خود می رساند در ضمن نیازی به بیهوشی نیز در این عمل وجود ندارد .

مزایای لیپوماتیک پشت و کمر:

در صورتی که لیپوماتیک به درستی انجام شود خطری نخواهد داشت . تقریبا می شود گفت امکان آمبولی چربی در این روش وجود ندارد . ارتعاش هایی که توسط کانولا در بافت چربی ایجاد می شود موجب فرار آن ها از کنار عروق خونی می شود و در نتیجه احتمال خونریزی خیلی پایین و در حد صفر است .

افرادی که به بیماری های قلبی و عروقی و یا فشار خون بالا مبتلا هستند باید قبل از انجام لیپوماتیک پزشک خود را در جریان بگذارند . در بیماران دیابتی هرچند لیپوماتیک موجب کم شدن حجم و توده چربی در بدنشان شده و موجب بهبود حال آن ها می شود اما حتما جراحی لیپوماتیک در این افراد باید با نظر متخصص غدد انجام شود . لیپوماتیک با بهتر کردن ظاهر اندام افراد موجب بالا رفتن اعتماد به نفس آن ها می شود.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]