زمان مطالعه: 2 دقیقه

گن بعد از ابدومینوپلاستی

بعد از عمل ابدومینوپلاستی جراح شکم پوشیدن گن بعد از ابدومینوپلاستی را الزامی می داند چرا که باعث ایجاد فشار یکنواخت و مداوم به فضای خالی که بر اثر برداشتن چربی اضافه ی بدن ایجاد شده خواهد شد.

برخی گمان می کنند که وجود برش و زخم کوچک بعد از جراحی شکم احتیاجی به پوشیدن گن ندارند، باید متذکر شد که اکثر پزشکان پوشیدن گن بعد از پیکر تراشی را برای رسیدن به نتایج مطلوب را لازم و ضروری می دانند.

اگر گن بعد از ابدومینوپلاستی به صورت مداوم و طی زمانی که جراح شکم توصیه می کند باعث تسریع در چسبیدن پوست به عضله زیرین و سفت و یکدست شدن پوست شکم خواهد شد.

برای جلوگیری از تجمع مایعات در فضای خالی توصیه می شود که گن بعد از جراحی شکم را به طور دائم ببندید و فقط هنگام استحمام آن را خارج کنید.

گن بعد از ابدومینوپلاستی

مزایای استفاده از گن بعد از ابدومینوپلاستی

فضای خالی ایجاد شده در زیر پوست شکم باعث تجمع چربی می گردد، پوست آزاد نیز دچارحرکات رفت و برگشت پوست شکم می شود در نتیجه چین خوردگی و چروک روی پوست را به دنبال خواهد داشت.

برای برطرف کردن این حالت و ایجاد یک شکل یکنواخت و صاف شدن و قرار گرفتن پوست روی محل مطلوب و مناسب باید از گن تجویز شده شکم استفاده نمود.

ایجاد فشار روی پوست باعث تحریک فیبرهای کلاژنسازی پوست شکم می شود  و در نتیجه کلاژن سازی با سرعت بیشتری از مکانیزم طبیعی بدن تولید خواهد شد و بهبود زخم ها سریع تر التیام می یابد.

بیشتر افراد نگران جای زخم ایجاد شده هستند باید گفت که شکل و ظاهر زخم های ایجاد شده بعد از عمل آبدومینوپلاستی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مراقبت بعد از عمل ابدومینوپلاستی

مراقبت های بعد از ابدومینوپلاستی برای کسب نتایج مطلوب از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد پس توصیه هایی که در جلسه مشاوره قبل از جراحی شکم بیان می شود را جدی بگیرید.

استفاده از گن بعد از ابدومینوپلاستی باعث می شود که بعد از پایان دوره نقاهت شکمی یکدست و صاف تر، محو شدن محل برش ایجاد شده و قابل دید نبودن و در نتیجه ایجاد نتایج مطلوب و مورد رضایت خواهد شد.

زخم های داخلی به زمان بیشتری برای بهبودی و صاف و یکدست شدن نیاز دارند.

ورم بعد از عمل ابدومینوپلاستی امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است و بعد از مدتی برطرف خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]