زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروتز سینه قیمت

پروتز سینه قیمت : محاسبه قیمت پروتز سینه به عوامل مختلفی چون نوع و برند پروتز انتخابی ، سایز پروتز ، روش قرار دادن پروتز ، دستمزد جراح و هزینه های جانبی چون هزینه کلینیک و بیمارستان ، دارو ها ، آزمایشات و غیره بستگی دارد ، که پس از معاینه و بررسی در اولین جلسه مشاوره توسط جراح سینه به صورت حدودی تعیین خواهد شد.

پروتز سینه چیست ؟

پروتز سینه با هدف افزایش سایز سینه و خوش فرم کردن و بالا کشیدن سینه انجام می شود. بانوانی که بنا به دلایلی چون عدم رشد طبیعی سینه ها یا بعد از دوران حاملگی یا شیردهی دچار کاهش سایز سینه می شوند، یا به دلیل جراحی سرطان سینه ، قسمتی یا کل بافت سینه خود را از دست داده اند و قصد حجیم سازی سینه خود را دارند ، از طرفداران جراحی پروتز سینه می باشند.

مناسب ترین سن برای انجام جراحی پروتز سینه ، سن 18 سالگی به بالا می باشد که سینه به رشد کامل خود رسیده باشد.

 

پروتز سینه قیمت

 

انواع پروتز سینه

پروتز های سینه از لحاظ ماده پر کننده آن به دو دسته تقسیم می شود:

  1. پروتز های سالینی ( آب نمکی ) : پروتز های سالینی دارای جداره سیلیکونی غیر قابل نفوذ هستند و از آب و نمک پر شده اند. این نوع پروتز نسبت به پروتز های سیلیکونی سفت تر می باشد.
  2. پروتز های سیلیکونی : در این نوع پروتز ، سیلیکون ها با درجات تراکم و چسبندگی متفاوت بکار رفته اند.

از نظر شکل ظاهری پروتز های سینه به دو نوع اشکی و گرد تقسیم شده اند :

  • پروتز اشکی

در پروتز های اشکی قسمت بالایی پروتز کم حجم تر است و هرچه به پایین پروتز نزدیک می شود حجیم تر می شود. این نوع پروتز مناسب افرادی می باشد که می خواهند پروتز سینه آنها طبیعی به نظر برسد.

  • پروتز های گرد

پروتز های گرد در همه جوانب به شکل نیم کره می باشند. این نوع پروتز ها برای افرادی که خواستار سینه های برجسته می باشند مناسب می باشد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]