زمان مطالعه: 2 دقیقه

نکات قبل از لیپوماتیک

امروزه برای از بین بردن چربی های موضعی از روش های مختلفی از جمله لیپوماتیک استفاده می شود. این روش که جزو  روش های دقیق و بی خطر می باشد دارای طرفداران زیادی است. با استفاده از این روش حتی بدون نیاز به هیچگونه برشی می توان حجم زیادی از چربی ها را از بین برد. این روش برای افرادی که با استفاده از ورزش و رژیم نیز موفق به حذف چربی های موضعی بدن خود نشده اند بسیار مناسب می باشد. لازم به ذکر است پس از انجام لیپوماتیک کاهش سایز تا مدت ها ادامه پیدا می کند. نکات قبل از لیپوماتیک نیز از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد لذا در زیر آن ها را شرح می دهیم.

نکات قبل از لیپوماتیک

بیمار بایستی از لحاظ سوابق ابتلا به برخی بیماری ها همچون سکته ی قلبی و مغزی ، بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون بالا و بیماری های دیگری مانند سرطان و یا بیماری های تاثیر گذار بر سیستم ایمنی بدن بررسی شود.

سابقه ی استفاده از دارو ها

بیمار باید از جهت استفاده از بعضی دارو های نظیر پروفن ، پلاویکس، مترونیدازول ، پلاویکس و … مورد بررسی قرار گیرد.

ارزیابی روانی

بیمار بایستی از جهت سابقه ی تغییرات وزن، فعالیت بدنی و یا اینکه تحمل مراحل پس از عمل لاغری با لیپوماتیک را دارد یا خیر بررسی گردد.

انجام آزمایشاتی همچون کارکرد کلیه و کبد، تست بارداری، تست های انعقادی و هپاتیت ضروری می باشد و نتیجه ی آن ها باید توسط پزشک بررسی شود.

به منظور مشخص شدن میزان قطر چربی و احتمال وقوع فتق بیمار باید سونوگرافی انجام دهد.

گرفتن عکس برای پرونده ی فرد ضروری است.

در نهایت بیمار بایستی فرم رضایت نامه را تکمیل کند.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]