زمان مطالعه: 2 دقیقه

لیپوماتیک و بارداری

لیپوماتیک از روش های نوین تخلیه ی چربی ها به حساب می آید که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است . با استفاده از این روش می توان چربی های موضعی که در برخی نقاط بدن تجمع پیدا کرده اند را از بین برد . لیپوماتیک بدون نیاز به بیهوشی ، تحت بی حسی موضعی انجام می شود . پس از عمل لیپوماتیک پوست بیمار شل و افتاده نخواهد شد . با استفاده از این روش می توان سلولیت ها را نیز درمان نمود و کاهش وزن نیز تا چند وقت بعد از انجام لیپوماتیک ادامه پیدا خواهد کرد . در مقاله به موضوع لیپوماتیک و بارداری می پردازیم .

لیپوماتیک و بارداری

اکثر افراد اینگونه تصور می کنند که لیپوماتیک و بارداری در تضاد با یکدیگر می باشند و نمی توانند پس از انجام لیپوماتیک باردار شوند و یا اینکه ناشی از عمل لیپوماتیک شکمشان حالت ارتجاعی خود را از دست خواهد داد و در دوره ی بارداری خود دچار مشکل خواهند شد .

درست است که لیپوماتیک قابلیت لیفت پوست دارد اما این بدان معنا نیست که منجر به سفت شدن بیش از حد پوست شود و یا اینکه مانع کشیدگی پوست گردد . در رابطه با این موضوع باید گفت افرادی که تحت عمل لیپوماتیک قرار می گیرند به راحتی می توانند بارداری شوند و زایمان طبیعی داشته باشند . عمل لیپوماتیک بدون برش انجام می شود و به جراحی بزرگ و بخیه های طولی نیاز نخواهد داشت و تنها از راه شکاف های بسیار کوچک به درون بدن وارد شده و ارتعاشات و لرزش هایی در زیر پوست ، داخل چربی ها ایجاد می کند .بر اثر این ارتعاشات ایجاد شده چربی ها خرد می شوند و به سمت مخازن چربی هدایت می شوند . مکانیزم عمل لیپوماتیک ضرر و آسیبی برای فرد به دنبال نخواهد داشت و مانع بارداری یا سایر جراحی ها نخواهد شد .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]