زمان مطالعه: 2 دقیقه

زایمان پس از لیپوماتیک

از جمله روش های رایج که برای از بین بردن چربی ها مورد استفاده قرار می گیرد ، لیپوماتیک می باشد . با استفاده از روش لیپوماتیک می توان چربی های موضعی بدن را خارج کرد . از مزایای مهم این روش در مقایسه با روش های دیگر این است که به بیهوشی نیازی ندارد و تحت بی حسی موضعی انجام می شود . تنها در یک جلسه لیپوماتیک می توان چربی های زیادی را از بدن خارج کرد . یکی از سوالات متداول که ذهن افراد را درگیر می کند در رابطه با زایمان پس از لیپوماتیک می باشد و بیمار می خواهد بداند آیا پس از انجام لیپوماتیک امکان زایمان کردن وجود دارد ؟ در این مقاله به موضوع زایمان پس از لیپوماتیک می پردازیم .

زایمان پس از لیپوماتیک

در رابطه با زایمان پس از لیپوماتیک باید گفت که پس از استفاده از روش لیپوماتیک می توان به راحتی باردار شد و زایمان نمود زیرا در روش لیپوماتیک تنها چربی زیر پوست خارج می شود و چربی های احشایی به هیچ عنوان دستکاری نمی شوند . لذا لیپوماتیک با قسمت داخلی شکم و ناحیه ی احشا ارتباطی ندارد . در ضمن می توان به راحتی چربی های این نواحی را با رژیم و ورزش از بین برد .

در روش لاغری با لیپوماتیک به دلیل اینکه تنها چربی زیر پوستی تخلیه می شود ، لذا هیچ ارتباطی بین عضلات شکم و لگن وجود ندارد و بعد از 6 ماه بانوان می توانند باردار شوند و زایمان پس از لیپوماتیک به راحتی امکان پذیر خواهد بود .

در رابطه با موضوع بی نظمی های قاعدگی می توان گفت ، تقریبا یک ماه یا بیشتر پس از لیپوماتیک  تاخیر یا تسریع در قاعدگی طبیعی بوده و جای هیچگونه نگرانی ای وجود نخواهد داشت اما حتما با پزشک خود این موضوع را در میان بگذارید و از آگاهی های لازم مطلع شوید .

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]