زمان مطالعه: 2 دقیقه

دانستنی های مهم پروتز سینه

در صورتی که به هر علتی ( جراحی ترمیمی سینه یا جراحی زیبایی سینه ) می خواهید عمل جراحی پروتز سینه را انجام بدهید ، توصیه می کنیم تا درباه ی دانستنی های مهم پروتز سینه اطلاعاتی را کسب نمایید.

پروتز سینه زیر مجموعه ی جراحی های سینه به شمار می رود ، که در برطرف نمودن افتادگی سینه ها ، افزایش حجم و سایز سینه به منظور زیبایی و تناسب اندام و همچنین در جراحی ترمیمی سینه بعد از درمان سرطان سینه انجام می شود.

جراحی پروتز سینه همزمان با لیفت سینه نیز قابل انجام است .

در افرادی که افتادگی سینه به حدی باشد ، که تنها با جاگذاری پروتز سینه نتوان این افتادگی را برطرف نمود ، در هنگام عمل ، همزمان با پروتز سینه عمل لیفت سینه نیز انجام می شود .

دانستنی های مهم پروتز سینه

انواع پروتز سینه

  • نوع سالینی
  • نوع سیلیکونی

انواع پروتز سینه ، از نظر جنس پروتز ها به دو نوع سالینی و سیلیکونی است ، که در حال حاضر از نوع سالینی ( آب نمکی ) استفاده نمی شود.

بیشتر پروتز های سیلیکونی در جراحی پروتز سینه کاربرد دارد. زیرا جنس این پروتز ها به گونه ای است که بدن آن را دفع نمی کند و همچنین جذب نیز نخواهد شد.

به طور کلی افرادی که می خواهند تا سایز سینه شان افزایش یابد ، یا به دلایلی دچار تحلیل رفتگی شدید سینه شده اند ، از افتادگی سینه رنج می برند و یا تحت درمان سرطان سینه بخشی از بافت سینه شان را از دست داده اند ، کاندیدای مناسب جراحی پروتز سینه هستند و با انجام عمل پروتز سینه می توانند ، به تناسب اندام برسند .

دقت داشته باشید تا پس از انجام جراحی ، تا مدتی از انجام حرکات و  فعالیت های سنگینی که منجر به ایجاد درد در قفسه ی سینه می شود ، خودداری نمایید.

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]