زمان مطالعه: 2 دقیقه

جراحی زیبایی در سرطان سینه

در عصر حاضر و شرایط فعلی افرادی که مبتلا به سرطان سینه هستند ، زمانی که تحت درمان قرار می گیرند ، مانند قبل نگران برداشتن بافت سینه و بهم ریختن زیبایی ظاهر اندام های شان را ندارند ، زیرا به کمک جراحی زیبایی در سرطان سینه ، می توان مجدد زیبایی ظاهری را به دست آورد .

جراحی زیبایی در سرطان سینه

در دنیای امروز با تشخیص به موقع سرطان پستان ، از این که بافت های سرطانی رشد زیادی داشته باشند و کل فضای سینه را در برگیرند و باعث شوند تا فرد مجبور به برداشتن کامل سینه بشود ، پیشگیری می شود .

با این حال در مواردی که به دلیل های مختلف سرطان سینه بخش اعظمی از سینه را در گیر کرده و باعث می شود تا جراح سینه به اجبار بخشی یا همه ی حجم پستان را بردارد ، پس از پایان دوره ی درمان که جراح سینه از سلامت بافت سینه مطمئن شد ، قادر است تا به کمک جراحی های زیبایی – ترمیمی به بازسازی ظاهر سینه بپردازد .

جراحی زیبایی در سرطان سینه چگونه و چه موقع انجام می شود ؟

  • جراحی زیبایی در سرطان سینه به چند عامل وابسته است :
  • گسترش بیماری سرطان سینه
  • نوع عملی که برای درمان صورت گرفته است .
  • بررسی نیاز بیمار به درمان های دیگر مانند پرتودرمانی

و …

به عنوان مثال زمانی که به دلیل پیشرفت بیماری کل سینه را برداشته اند ولی غدد لنفاوی زیر بغل نیز درگیر است ، لازم است تا برای ادامه درمان رادیوتراپی نیز انجام بشود ، بنابراین ترجیحاً تا پایان دوره درمانی صبر می کنیم  و پس از گذشت مدتی که آثار اشعه ها از روی پوست بیمار برطرف شد ، جراحی زیبایی در سرطان سینه ، با انجام پروتز سینه می شود .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]