زمان مطالعه: 2 دقیقه

جراحی ترمیمی سینه

جراحی ترمیمی سینه در خانم هایی که به دنبال درمان بیماری های پستان و جراحی در سرطان سینه بخشی از بافت سینه برداشته شده باشد ، انجام می شود .

برای این که نتیجه مطلوب و رضایت بخشی را از جراحی ترمیمی سینه دریافت کنیم ، لازم است تا جراحی توسط یک جراح سینه با تجربه و ماهر انجام گیرد .

جراحی ترمیمی سینه

خانم هایی که به هر علتی بخشی از بافت سینه یا کل سینه شان برداشته شده باشد و یا در اثر نقص مادرزادی دچار مشکلاتی از این قبیل باشند ، به طور معمول از ظاهر خود و عدم تناسب اندام شان شکایت دارند و همین امر موجب شده تا اعتماد به نفس شان کاهش یافته و حتی گاهاً برای حضور در اجتماع با مشکل مواجه بشوند .

جراحی ترمیمی سینه راهی برای رهایی از مشکلات در این افراد می باشد که امروزه کاربرد بسیاری دارد و علم پزشکی نیز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه داشته است و کمک می کند تا فرد زیبایی ظاهری و طبیعی خود را به دست آورد .

جراحی ترمیمی سینه چگونه انجام می شود ؟

در ابتدا لازم است تا بیمار از نظر روحی آماده درمان باشد و دیدی مثبت به نتیجه حاصل از جراحی ترمیمی سینه داشته باشد . پس از این که بیمار آمادگی روحی برای درمان را به دست آورد ، توسط پزشک تحت معاینه کامل قرار می گیرد تا آمادگی جسمی وی نیز برای انجام جراحی تایید شود .

در این صورت دارو های مصرفی وی مورد بررسی و بازبینی قرار می گیرد تا در صورت لزوم تغییراتی در روند مصرف دارو ها پیش از انجام جراحی ایجاد گردد .

جراحی ترمیمی سینه را می توان بلافاصله بعد از عمل جراحی ماستکتومی انجام داد ، اما بهتر است تا دوره بهبودی بعد از عمل برداشتن سینه نیز دست نگه داشت .

لازم به ذکر است جراحی ترمیمی سینه معمولاً با استفاده از پروتز سینه انجام می شود .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]