زمان مطالعه: 5 دقیقه

بانوانی که از سینه های کوچکی برخوردار هستند همواره به دنبال راهی برای رسیدن به تناسب اندام مورد نظر خود می باشند. جراحان متناسب با هر فرد جهت بزرگ کردن سایز سینه از روش های مختلفی اعم از پروتز سینه استفاده خواهند کرد. برای اتخاذ بهترین روش بزرگ کردن سینه که برای شما مناسب باشد ، می توانید به دکتر محمد هادیزاده بهترین جراح سینه تهران مراجعه کرده و از مشاوره های لازم در این خصوص بهره مند شوید.

روش بزرگ کردن سینه - دکتر هادیزاده

 

مزیت های بزرگ کردن سینه

  • افزایش اعتماد به نفس و جذابیت در افراد
  • اصلاح افتادگی و شل شدگی سینه ها
  • ایجاد فرم طبیعی در سینه ها
  • رسیدن به فرم ایده آل و تناسب اندام

قرص بزرگ شدن سينه

قرص‌های بزرگ‌شدن سینه یکی از موضوعات جذاب و گاهاً جنجالی در عرصه بهداشت و زیبایی است که برخی افراد به دنبال جلب توجه و بهبود ظاهر خود هستند. این قرص‌ها معمولاً ادعا می‌کنند که می‌توانند اندازه سینه را افزایش دهند و شکل آن را بهبود بخشند، اما در عمل میزان اثربخشی و ایمنی آن‌ها مورد تردید قرار دارد.

مواد موجود در این قرص‌ها معمولاً شامل ترکیبات گیاهی، ویتامین‌ها، مواد معدنی، یا مواد هورمونی می‌شوند که ادعا می‌شود که به تقویت بافت‌های سینه کمک می‌کنند و در نتیجه، اندازه و شکل آن را تغییر می‌دهند.

اما، واقعیت این است که تاثیرات و ایمنی مصرف این قرص‌ها مورد بحث و تردید قرار دارد. مطالعات علمی محدودی درباره اثربخشی آن‌ها انجام شده است و بسیاری از متخصصان بهداشت و پزشکان هشدار می‌دهند که استفاده از این نوع محصولات را مورد مطالعه دقیق و مشورت با پزشک خود قرار دهند.

به علاوه، مصرف برخی از مواد موجود در این قرص‌ها ممکن است با عوارض جانبی مختلف همراه باشد، از جمله افزایش وزن، نفخ، درد سینه، و حتی تغییرات در سطح هورمون‌ها که ممکن است به مشکلات جدی سلامتی منجر شود.

در نهایت، مهم است که هر گونه تصمیم در مورد استفاده از قرص‌های بزرگ‌شدن سینه با دقت و با مشورت با پزشک خود اتخاذ شود، و به جای روش‌های سریع و غیرقانونی، به راه‌های سالم و موثر برای بهبود ظاهر و خودپنداره‌ی فردی پرداخته شود.

بزرگ کردن سینه توسط بهترین جراح

عملکرد موفق دکتر هادیزاده متخصص جراح سینه ، موجب رضایت مراجعین ایشان شده است. شما می توانید با مراجعه حضوری به مطب دکتر و مشاوره از ایشان انتظارات خود را بازگو کنید، همچنین با مراجعه به پیج اینستاگرام دکتر می توانید نمونه کارهای دکتر را مشاهده فرمایید.

پروتز سینه بهترین روش برای بزرگ کردن سینه

امروزه یکی از پرطرفدار ترین عمل های زیبایی ، جراحی می باشد. با انجام پروتز پستان می توانید به سایز دلخواه و تناسب اندام برسید. ایمپلنت های سالینی و سیلیکونی از انواع ایمپلنت ها می باشند. انتخاب نوع ایمپلنت به نظر بیمار بستگی دارد اما برای کسب نتیجه مطلوب تر بهتر است با پزشک خود مشورت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقالات دیگر همین سایت مراجعه فرمایید.

آیا در روش های بزرگ کردن سینه محدودیت سنی وجود دارد ؟

برای رسیدن به نتیجه مطلوب تر در سن 18 سالگی به بالا اقدام به جراحی نمایید چرا که در این سن رشد پستان ها کامل شده است.

راه های موثر برای افزایش سایز سینه ها

قبل و بعد از بزرگ کردن سینه چه کار کنیم ؟

  1. دو هفته قبل از انجام عمل از مصرف داروهایی چون آسپرین و پروفن که باعث انعقاد خون می گردد پرهیز کنید.
  2. در صورت مصرف داروی خاص و یا داشتن سابقه بیماری قبلی یا فعلی حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  3. تا دو هفته قبل از انجام جراحی از مصرف دخانیات و الکل اجتناب کنید.
  4. در روز عمل جواب آزمایشاتی که از قبل دکتر جراح تجویز نموده را همراه خود داشته باشید.
  5. دقت داشته باشید روز عمل ناشتا باشید تا طی جراحی معده شما خالی باشد.

بزرگ کردن سینه به روش جراحی با چه محدودیت هایی روبرو است ؟

تمام بانوانی که تمایل دارند با استفاده از پروتز ، سایز سینه هایشان را افزایش دهند باید یک سری نکات را مد نظر خود داشته باشند:

  • عمل کاشت ایمپلنت ، تاثیری بر حالت شل و افتاده پستان ها ندارد. بدین جهت ، احتمال دارد که جراح در کنار عمل مذکور ، لیفت سینه را نیز پیشنهاد دهد.
  • ایمپلنت مورد استفاده ، تا پایان عمر ماندگاری ندارند. میانگین طول عمر آن ها حدود 10 سال در نظر گرفته می شود. یکی از دلایل این امر ، احتمال پارگی پروتز است. از طرفی دیگر با بالا رفتن سن و نوسانات وزنی ، پستان ها و عضلات آن نیز تحت تاثیر قرار می گیرند و باعث تغییر ظاهر سینه ها می شوند.
  • امکان دارد پس از قرارگیری ایمپلنت درون سینه ، انجام ماموگرافی کمی دشوار شود بدین معنا که علاوه بر ماموگرافی روتین و معمول ، باید معاینات تخصصی دیگری نیز انجام پذیرد.
  • در موارد اندکی دیده شده است که در برخی از زنان ، پروتز باعث مختل شدن عمل شیردهی شده است.
  • خارج سازی ایمپلنت ها از بافت پستان ، نیاز به عمل مجدد دارد.

 

روش بزرگ کردن سینه

 

روش بزرگ کردن سینه با جراحی برای چه کسانی مناسب است ؟

  1. زنانی که به خاطر کاهش وزن شدید و ناگهانی حجم سینه های خود را از دست داده اند.
  2. افرادی که به سبب افزایش سن شان برجستگی پستان هایشان کاهش یافته است.
  3. زنانی که به موجب بیماری سرطان سینه ، تحت شیمی درمانی یا پرتو درمانی قرار گرفته و با انجام جراحی قسمتی از بافت سینه شان یا تمام آن تخلیه شده است

روش بزرگ کردن سینه با پروتز چگونه انجام می شود ؟

در اغلب موارد ، جراح پیش از شروع جراحی ، فرد را با استفاده از داروی خوراکی یا استنشاقی بیهوش می کند ؛ به طوری که او در طول عمل به خواب فرو می رود. پس از آن که دارو بر روی فرد تاثیر مناسب را گذاشت ، جراح برای وارد کردن پروتزها ، برش هایی را ایجاد می کند. معمولاً ایمپلنت  ها از طریق برش زیر انحنای سینه ، برش زیر بغل یا برش دور تا دور هالیه تیره پستان ، وارد می گردند. پس از برش دهی ، جراح برای محل جای گیری پروتز تصمیم گیری می کند. ایمپلنت یا روی عضله یا زیر عضله سینه قرار می گیرند. پس از انتخاب محل مناسب ، حفره ای در آن ناحیه ایجاد شده و پروتز درون آن قرار می گیرد.

ایمپلنت های سیلیکون و سالین برای بزرگ کردن پستان کاربرد بسیاری دارند. ساختارهای سیلیکونی استحکام بالایی داشته و به بافت سینه تشابه بیشتری دارند. مواد پرکننده آن ها نیز یک ماده ژل مانند از جنس سیلیکون می باشد. در طرف مقابل پروتزهای سالین از نوع آب نمکی بوده و مشخصاً مقاومت آن ها کمتر است. اگر ایمپلنت مورد استفاده از جنس سالین باشد ، بعد از آن که در محل صحیح خود قرار گرفت، با محلول آب و نمک پر می شود. اما ساختارهای سیلیکونی از همان ابتدا با ژل سیلیکونی پر شده اند. در نهایت ، برش ها بوسیله نخ بخیه و چسب های مخصوص جراحی بسته می شوند.

ریکاوری بعد از عمل بزرگ کردن سینه

بعد از عمل بزرگ کردن پستان ، کوفتگی عضلات در آن قسمت و متورم بودن سینه ها از جمله اثرات جانبی قابل انتظار است که در یک محدوده زمانی چند هفته ای به مرور بهبود می یابند. کبود شدن سینه ها نیز محتمل است که در همان مدت رفع می گردد. تنها عاملی که بعد از پروتز به طور کامل از بین نمی رود ، اثر برش های جراحی است. جای برش ها با گذر زمان کمرنگ شده و به یک اسکار سفید رنگ تبدیل می شود. در این مدت لازم است توصیه های پزشکی را رعایت کنید :

  • پوشیدن گن یا سوتین طبی
  • مصرف داروهای مسکن و آنتی بیوتیک
  • محدود کردن هرگونه فعالیت ها فیزیکی
  • تغذیه سالم و مصرف مواد غذایی حاوی فیبر

هزینه بزرگ کردن سینه چقدر است ؟

به طور کلی هزینه جراحی بزرگ کردن سینه برای هر فرد بسته به ویژگی ها و نوع جراحی سینه به علاوه هزینه های جانبی کلینیک و اتاق عمل متغیر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]