زمان مطالعه: 2 دقیقه

افراد مناسب جراحی شکم

جراحی آبدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم با هدف زیبا سازی شکم انجام می شود . جراحی آبدومینوپلاستی برای افرادی که پوست شکمشان شل شده است مناسب می باشد . افرادی که با این مشکل مواجه اند نمی توانند فقطا با استفاده از روش های همچون لیپوماتیک یا روش های غیر جراحی دیگر شکمشان را کوچک کنند زیرا پس از انجام عمل ،  در ناحیه ی شکمشان پوست اضافی وجود خواهد داشت . بنابراین به کمک جراحی شکم پوست و چربی های زیر شکم برداشته می شود و شکل ظاهر زیبایی به دست می آورد . ضمنا میزان برشی که در این عمل ایجاد می شود ، به میزان پوست اضافی و شلی پوست بستگی دارد .در رابطه با موضوع افراد مناسب جراحی شکم در ذیل توضیحاتی را ارائه خواهیم داد .

افراد مناسب جراحی شکم

افراد مناسب جراحی شکم شامل چه افرادی می شوند ؟

معمولا جراحی زیبایی شکم بر روی افرادی که دچار آویزانی و شل شدگی پوست در ناحیه ی شکم خود شده اند ، انجام می شود . این عمل به طور معمول بر روی خانم هایی که بعد از یک یا چندین بارداری زیبایی شکم خود را از دست داده اند و یا افرادی که بر اثر افزایش سن شکمشان آویزان شده ، انجام می شود .

افرادی که تصمیم به انجام عمل جراحی آبدومینوپلاستی دارند ، بایستی از لحاظ  جسمی در سلامت کامل باشند و مبتلا به بیماری جدی ای نباشند لذا باید حتما فرد پزشک خود را در جریان بیماری های کنونی و گذشته ی خود قرار دهد .

به افرادی که در آینده قصد کاهش وزن دارند توصیه می شود که انجام جراحی زیبایی شکم را به تعویق بیندازند زیرا تغییرات زیاد که در وزن ایجاد می شود بر روی  موفقیت و نتیجه ی جراحی آبدومینوپلاستی تاثیر گذار خواهد بود لذا افراد به مدت شش ماه قبل از انجام آبدومینوپلاستی باید وزن ثابتی داشته باشند .

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]