زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاندیدای جراحی ژنیکوماستی

کاندیدای جراحی ژنیکوماستی : در واقع ژنیکوماستی به مشکل بزرگی بافت سینه ی آقایان گفته می شود که بر اثر عوامل مختلفی به وجود می آید .

بزرگی سینه در آقایان منجر به کاهش اعتماد به نفس آن ها شده و لذا موجب بروز مشکلات روحی و روانی خواهد شد .

به منظور درمان مشکل ژنیکوماستی از روش های متعددی نظیر لیپوماتیک استفاده می شود اما در صورتی که بزرگی سینه ی آقایان بر اثر مشکلات غددی ایجاد شده باشد برای درمان ، روش جراحی ژنیکوماستی مورد استفاده قرار می گیرد .

در زیر در رابطه با کاندیدای جراحی ژنیکوماستی توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد .

کاندیدای جراحی ژنیکوماستی

کاندیدای جراحی ژنیکوماستی شامل افرادی زیر می باشند :

افرادی که قصد انجام جراحی ژنیکوماستی دارند ، بایستی از لحاظ فیزیکی در سلامت کامل به سر ببرند و همچنین در گذشته نیز به بیماری جدی ای مبتلا نبوده باشند و از نتیجه ی عمل نیز انتظارات واقعی داشته باشند .

می توان گفت تمام آقایانی که سینه هایشان رشد پیدا کرده است و سینه هایشان دارای پوستی سفت است می توانند تحت عمل جراحی ژنیکوماستی قرار گرفته و مشکل بزرگی سینه های خود را برطرف سازند .

افرادی که از دارو های استروئیدی آنابولیک ، ماری جوانا یا الکل استفاده می کنند در معرض بروز ژنیکوماستی قرار دارند اما کاندید مناسبی برای جراحی ژنیکوماستی به شمار نمی آیند .

امکان دارد بر اثر عواملی نظیر مصرف دارو های حاوی استروژن یا وجود اختلال در عملکرد کبد ، مشکل ژنیکوماستی بروز پیدا کند و در صورتی که در ارزیابی اولیه ی جراحی به مشکل طبی برخورد شود بایستی به یک متخصص مناسب مراجعه نمایید .

در صورتی که از سیگار استفاده می کنید یا اینکه به تازگی مصرف سیگار را قطع نموده اید کاندیدای مناسبی برای جراحی ژنیکوماستی نیستید زیرا سیگار منجر به بالا رفتن عوارض پس از عمل خواهد شد .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]