زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروتز سینه و تناسب اندام

پروتز سینه و تناسب اندام : یکی از مسائلی که در بانوان بسیار مهم بوده و منجر به افزایش اعتماد به نفس در میان ایشان می گردد ، تناسب اندام شان می باشد .

برخی از خانم ها به دلایل مختلف ( فرم اندام یا کاهش بافت تحت تاثیر عوامل متفاوتی ) سایز سینه های شان از حد مورد قبول کوچک تر است .

این افراد می توانند با کمک پروتز سینه و تناسب اندام ایجاد شده پس از  پروتز سینه ، اعتماد به نفس خود را افزایش دهند .

پروتز سینه و تناسب اندام

پروتز سینه و تناسب اندام

تحلیل رفتن بافت سینه ، کاهش وزن های زیاد و درمان سرطان سینه و اختلالات مادرزادی  باعث می شود تا تناسب اندام در بعضی خانم ها بهم بخورد ، لذا این مشکلات باعث می شود تا بانوان برای جراحی پروتز سینه اقدام نمایند .

در این صورت جراح سینه ، با انجام بررسی های لازم و معاینات بالینی ، مناسب ترین نوع پروتز از نظر شکل ظاهری پروتز ، جنس پروتز ، مواد پرکننده پروتز سینه ، محل قرار دادن پروتز سینه ، نوع برش برای جای گذاری پروتز سینه را مشخص خواهد کرد و سعی بر این خواهد داشت تا  با انجام جراحی پروتز سینه و تناسب اندام بیشتر ، فرد نتیجه ی مطلوب را از جراحی پروتز سینه دریافت نماید .

به منظور دریافت نتیجه ی رضایت بخش ، لازم است تا فرد به نکات مهم درباره پروتز سینه ، اقدامات قبل از پروتز سینه و مراقبت های بعد از جراحی پروتز سینه دقت نماید . شرح این مطالب به تفصیل در مقالات قبلی آمده است .

لازم به ذکر است تا کنون موردی در رابطه با  بروز سرطان سینه در اثر  جراحی پروتز سینه گزارش نشده است . در درمان سرطان سینه و جراحی ترمیمی پس از سرطان سینه با جاگذاری به موقع پروتز سینه می توان با ایجاد تناسب اندام در افزایش روحیه و اعتماد به نفس به بیمار کمک کرد .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]