زمان مطالعه: 2 دقیقه

نکات قبل از لیپولیز

لیزرلیپولیز به معنای شکسته شدن و تجزیه شدن چربی ها است. این روش جهت رفع چاقی های موضعی به کار گرفته می شود. لیزر لیپولیز به صورت سرپایی بافت های چربی زیر پوست را رفع می کند. طبق تحقیقات انجام شده نیز مشخص شده که پس از انجام لیزرلیپولیز چندان دردی در افراد ایجاد نمی شود. ماده ای که در لیزر لیپولیز درقسمت مورد نظر تزریق می شود باعث ادامه پیدا کردن کاهش وزن پس از چند روزمی شود. لیزر لیپولیز روشی ملایم و کم تهاجمی است که موجب رفع چربی های زیادی از بدن می شود. در ذیل نکات قبل از لیپولیز را شرح می دهیم .

نکات قبل از لیپولیز

نکات قبل از لیپولیز شامل چه مواردی می باشد؟

مصرف دارو های رقیق کننده ی خون نظیر آسپرین، ویتامین E، فراورده های امگا3 باید از یک هفته قبل از عمل قطع شود.

سیگار کشیدن موجب تاخیر در روند بهبود پس از لیزرلیپولیز می شود لذا باید تقریبا از دو هفته قبل از انجام عمل لیپولیز، از مصرف سیگار اجتناب نمود. این امر تاثیرات مثبتی بر روی کوتاه تر شدن دوره ی نقاهت پس از عمل می گذارد.

شب قبل از عمل لیپولیز باید حداقل 8 ساعت خواب راحت داشته باشید لذا برای تحقق این منظور می توانید دوش آب گرم داشته باشید و یک آرام بخش مصرف کنید.

با این وجود که لیپولیز عملی سرپایی است اما انجام آزمایشاتی همانند آزمایش ساده ی خون قبل از انجام عمل توصیه می شود.

اگرچه عمل لیپولیز یک عمل سرپایی به شمار می آید اما می بایستی  مانند اعمال جراحی دیگر در مراکز جراحی محدود یا کلینیک های مجهز به اتاق عمل و با رعایت شرایط بهینه انجام شود.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]