زمان مطالعه: 2 دقیقه

نکات بعد از لیزرلیپولیز

لیزرلیپولیز روشی جدید است که برای کاهش میزان چربی زیر پوست به کار برده می شود . این روش به صورت سرپایی و طی یک جلسه انجام می شود . برای انجام لیزرلیپولیز از بی حسی موضعی استفاده می شود . روش لیزرلیپولیز با تابش لیزر و تحریک تولید کلاژن ، از شل شدگی پوست جلوگیری می کند و سبب سفت شدن پوست می گردد و به علاوه در مقایسه با روش لیپوساکشن تورم و کبودی کمتری را به دنبال خواهد داشت . در ادامه به نکات بعد از لیزرلیپولیز نیز اشاره ای خواهیم داشت .

نکات بعد از لیزرلیپولیز

نواحی تحت درمان لیزرلیپولیز :

لیزرلیپولیز روشی مناسب جهت از بین بردن چربی های قسمت های صورت ، سینه ، گردن ، شکم ، زانو ها ، ساق پا و  نواحی دیگر بدن به حساب می آید .

نکات بعد از لیزرلیپولیز شامل موارد زیر می باشد :

پس از اینکه عمل لیزر لیپولیز به اتمام رسید ناحیه ی مورد نظر پانسمان شده و از گن های مخصوصی به مدت 4 هفته استفاده می شود . بیماران باید این گن های مخصوص را در طول 24 ساعت شبانه روز به تن داشته باشند و پس از آن نیز به مدت 4 هفته می توانند تنها در طول روز آن را به تن کنند . پوشیدن این گن های فشاری پس از عمل لیزرلیولیز اهمیت زیادی در جلوگیری از تشکیل هماتوم ، سروما و فرم دهی بهتر بدن دارد .

بیماران باید دارو های تجویز شده توسط پزشک را به صورت منظم استفاده کنند و در فواصل زمانی معین به طور متناوب به نزد پزشک خود مراجعه نمایند . در صورتی که پوست اضافی یا بافت فیبروز باقی بماند ، می توان به منظور برداشتن آن 6 تا 9 ماه بعد از لیزرلیپولیز ، تحت عمل جراحی باز قرار گرفت . ضمنا تا 1 الی 2 هفته باید محل زخم ها خشک و تمیز نگه داشته شوند .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]