زمان مطالعه: 2 دقیقه

لیپوماتیک ساق پا

لیپوماتیک ساق پا : یکی از مشکلات برخی افراد وجود مقادیر زیادی چربی در بخش ساق پا می باشد،  معمولا این افراد در پوشیدن لباس های تنگ و یا کفش های ساق بلند به مشکل بر می خورند.

این افراد برای رفع این مشکل خود می توانند از روش لیپوماتیک ساق پا استفاده نمایند. به علاوه لیپوماتیک را برای نواحی دیگر بدن که چربی ها به صورت موضعی تجمع پیدا کرده اند نیز می توانند به کار بگیرند.

بزرگ بودن ساق پا بر اثر عوامل ارثی یا تجمع زیاد چربی در آن ناحیه ایجاد می شود .

به طور معمول لاغر کردن ساق پا کار بسیار دشواری است و زمان بر خواهد بود زیرا این ناحیه به وسیله ی ماهیچه های بسیار سختی پوشیده شده است و چربی ها در میان این ماهیچه ها قرار گرفته اند .

رژیم مشخصی برای لاغری کردن ساق پا وجود ندارد لذا می توان گفت لیپوماتیک ساق پا بهترین گزینه برای لاغر کردن این ناحیه محسوب می شود .

لیپوماتیک ساق پا

لاغری با لیپوماتیک

لاغری با لیپوماتیک روشی نوین و موثر برای رفع چربی های بدن به شمار می آید که با بکارگیری آن در ساق پا می توان پاهایی زیبا و تراشیده داشت .

برای انجام لیپوماتیک از لوله ای فلزی برای ورود به زیر پوست استفاده می شود و پس از شکسته شدن سلول های چربی ، چربی ها بدون هیچ آسیبی از بدن تخلیه می شود و به علاوه منجر به لیفت و سفت شدن پوست نیز می گردند .

لیپوماتیک به صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی تحت بی حسی موضعی انجام می شود .

پس از عمل ممکن است در ناحیه ی عمل شده تورم و کبودی ایجاد شود که جای نگرانی نیست و پس از چند روز برطرف می گردد .

دوران نقاهت پس از لیپوماتیک کوتاه است و افراد پس از مدت زمان کوتاهی می توانند بر سر کار خود بازگردند .

درصورتی که می خواهید پاهایی خوش فرم داشته باشید می توانید از روش لیپوماتیک ساق پا و ران استفاده کنید و چربی های حاصل شده را در باسن خود تزریق کنید .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]