زمان مطالعه: 2 دقیقه

لاغری بازو ها با لیپوماتیک

افرادی که از داشتن بازو های خیلی بزرگ احساس نارضایتی می کنند بی شک از روش های مختلفی برای کوچک کردن بازو های خود استفاده کرده اند . روش لیپوماتیک تنها شیوه ای برای کاهش وزن افراد به شمار نمی آید بلکه در مواردی از لیپوماتیک به منظور کوچک کردن نواحی کوچکی از بدن استفاده می شود تا فرد اندامی ایده آل داشته باشد . لاغری بازو ها با لیپوماتیک تاثیرات قابل توجهی در اندام های بالاتنه برای رسیدن به اندامی متناسب می گذارد . برخی نواحی بدن دارای بافتی سخت می باشند که بازو نیز جزو این نواحی به شمار می آید .

لاغری بازو ها با لیپوماتیک

نحوه ی لاغری بازو با لیپوماتیک :

افرادی که بازو های بزرگ و افتاده ای دارند بهترین کاندید برای جراحی لیپوماتیک به حساب می آیند . امروزه از شیوه ی لاغری بازو با لیپوماتیک به طور شایع استفاده می شود. انجام این عمل توسط پزشک زیبایی انجام می شود و در صورتی که افراد برای لاغری بازو با لیپوماتیک به مراکز معتبر مراجعه کنند، پس از عمل هیچگونه عوارضی برایشان ایجاد نخواهد شد .

طی عمل لیپوماتیک بازو چربی های این قسمت به میزان کافی تخلیه می شوند و پوست نیز تا حد امکان کشیده می شود لذا در حقیقت طی عمل لاغری بازو با لیپوماتیک هم چربی ها از زیر پوست خارج می شوند و هم پوست لیفت می شود. یکی از مزیت های بارز روش لیپوماتیک این است که چربی های خارج شده توسط این روش، تخریب نمی شوند و بدون هیچ آسیبی از بدن خارج می شوند و می توان آن ها را مجددا در نواحی دیگر بدن تزریق کرد. دلیل اینکه می توان چربی های حاصل شده را مورد استفاده قرار داد این است که در این روش چربی ها نمی سوزند و تنها اتصال سلول های چربی شکسته می شود.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]